81e Salon International de l'Auto Genève |
第81回目のサロン・オト・ジュネーブが3月3日に開かれました。 去年のエコに注目したエディションの後に、今年のフォーカスはまたデザインにもどりました。 それでもエコのテクノロジーを重要な点として開発されました。 ほとんどのメーカーがハイブリッドのモデルを販売しています。 そこで次のステップはプラグイン・ハイブリッドの用です。 プラグインのコンセプトが沢山ありました。
The 81th edition of the Salon de l'Auto in Geneva started on march 3 this year. After last years focus on ecological technologies, this year an emphasis on design took over again. Nevertheless taking ecological technologies on board. It seem the hybrid technology has been accepted as an industry standard and hardly a brand ignores it. The next step seems to be the plug-in hybrid, of which some first concepts were on show.
BMW Connected Drive. The vision of BMW is already half implemented. At the booth explanations were more about how to connect to Facebook from within the car, than about the car itself.
Also this year the spotlights were on the full carbon Lexus LFA. Beside the stage Lexus also presented the Limited Narukami Edition.
Talking about limited, the new Aventador attracted many viewers, making it difficult to even gain a peak.
The Porsche 918RSR is one powerful hybrid race car. Its horse power comes to 563hp from the gasoline engine plus 102hp from the electric one. Sums up to 767hp.
今年もジュネーブのオートサロンが大勢な来場者を呼べました。 クライシス後初めてのサロンで、今数年エコがどのブランドでも重要にして、次世代の車を開発しています。
Geneva's show attracted thousands again this year. The crisis seemed forgotten, but the ecological thought put into the car development in recent years is clearly visible.
by carbon_tras
| 2011-03-08 04:46
| Division Europe
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新田 正直です。
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