TrasNEWS

トラスより最新情報のご案内

81e Salon International de l'Auto Genève
81e Salon International de l\'Auto Genève_c0084643_414438.jpg

第81回目のサロン・オト・ジュネーブが3月3日に開かれました。 去年のエコに注目したエディションの後に、今年のフォーカスはまたデザインにもどりました。 それでもエコのテクノロジーを重要な点として開発されました。 ほとんどのメーカーがハイブリッドのモデルを販売しています。 そこで次のステップはプラグイン・ハイブリッドの用です。 プラグインのコンセプトが沢山ありました。
The 81th edition of the Salon de l'Auto in Geneva started on march 3 this year. After last years focus on ecological technologies, this year an emphasis on design took over again. Nevertheless taking ecological technologies on board. It seem the hybrid technology has been accepted as an industry standard and hardly a brand ignores it. The next step seems to be the plug-in hybrid, of which some first concepts were on show.
81e Salon International de l\'Auto Genève_c0084643_4155355.jpg
81e Salon International de l\'Auto Genève_c0084643_4152695.jpg
Alfa's 4C
81e Salon International de l\'Auto Genève_c0084643_4163371.jpg
81e Salon International de l\'Auto Genève_c0084643_4175550.jpg
81e Salon International de l\'Auto Genève_c0084643_4191012.jpg
BMW Connected Drive. ビーエムのビジョンは最新の車の開発に強く影響を与えています。 ブースで車よりも、 フェイスブックへの接続方法を説明されました。
BMW Connected Drive. The vision of BMW is already half implemented. At the booth explanations were more about how to connect to Facebook from within the car, than about the car itself.
81e Salon International de l\'Auto Genève_c0084643_423770.jpg
81e Salon International de l\'Auto Genève_c0084643_424404.jpg
81e Salon International de l\'Auto Genève_c0084643_4251957.jpg
レクサスはやっぱり今年もフルカーボンのLFAに照明を与えました。 他にも限定の鳴神を紹介。
Also this year the spotlights were on the full carbon Lexus LFA. Beside the stage Lexus also presented the Limited Narukami Edition.
81e Salon International de l\'Auto Genève_c0084643_427697.jpg
81e Salon International de l\'Auto Genève_c0084643_427401.jpg
LamborghiniのAventadorは大人気を集めました。
Talking about limited, the new Aventador attracted many viewers, making it difficult to even gain a peak.
81e Salon International de l\'Auto Genève_c0084643_4281846.jpg
81e Salon International de l\'Auto Genève_c0084643_4303717.jpg
81e Salon International de l\'Auto Genève_c0084643_4321382.jpg
81e Salon International de l\'Auto Genève_c0084643_4313430.jpg
81e Salon International de l\'Auto Genève_c0084643_4311061.jpg
ポルシェの918RSRはパワーフルのレースハイブリッドです。ガソリンエンジンは563馬力プラス電気エンジンの102馬力=767馬力。
The Porsche 918RSR is one powerful hybrid race car. Its horse power comes to 563hp from the gasoline engine plus 102hp from the electric one. Sums up to 767hp.
81e Salon International de l\'Auto Genève_c0084643_4393965.jpg

今年もジュネーブのオートサロンが大勢な来場者を呼べました。 クライシス後初めてのサロンで、今数年エコがどのブランドでも重要にして、次世代の車を開発しています。
Geneva's show attracted thousands again this year. The crisis seemed forgotten, but the ecological thought put into the car development in recent years is clearly visible.
81e Salon International de l\'Auto Genève_c0084643_4402156.jpg

by carbon_tras | 2011-03-08 04:46 | Division Europe

<< 2011GSV-R Japan Night in ... >>

カーボン職人集団 Tras
最新ニュース


by carbon_tras


S M T W T F S
1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
新田正直photoTras 代表
新田 正直です。